Inlägg: 1696960
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Starkbaum är en 2a keeper! Hoppas att Felix tar första spaden!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:
Starky hade fjärde bästa räddningsprocent av alla SHLs målvakter förra säsongen. Det är vad jag kallar en förbannat bra andramålvakt. Tycker den här typen av ogrundad kritik är tröttsam. Va en supporter och ge honom lite välförtjänt credit istället. Utan hans storspel hade Brynäs fått kvala förra säsongen.
Starky hade fjärde bästa räddningsprocent av alla SHLs målvakter förra säsongen. Det är vad jag kallar en förbannat bra andramålvakt. Tycker den här typen av ogrundad kritik är tröttsam. Va en supporter och ge honom lite välförtjänt credit istället. Utan hans storspel hade Brynäs fått kvala förra säsongen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Kom igen, han hade fjärde bästa % i ligan ifjol, andremålis jo jag tackar.
+ 3