Inlägg: 1696966
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Jag menar att laget till stor del speglades av ett osäkert målvaktsspel. Det spred osäkerhet i hela laget. Inte lätt att spela med självförtroende när man inte litar på sin målvakt. Brynäs hade ett mycket bättre lag i övrigt för att hamna i den situation man gjorde.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21:
Osäkert målvaktsspel. Ursäkta franskan, men vad fan svamlar du om?! Se till Starkys statestik och gör din matte....
Osäkert målvaktsspel. Ursäkta franskan, men vad fan svamlar du om?! Se till Starkys statestik och gör din matte....
+ 1
Sv: A proposito de nada
honken21: Gisses, Starky bar ju hela laget på sina axlar ifjol och der räckte tii kvarten i alla fall
+ 6