Inlägg: 1697117
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dacke72: det kan vi också bli om vi värvar in en rutinerad målvakt och att grabbarna inte är helt dum i huvudet som dom har varit dom senare matcherna....likaså med er ni kommer kunna utmana om kvartsfinal.
Sv: A proposito de nada
Poängligan då. Kan vara något småfel men ger ju hyfsad koll på läget.
http://i.imgur.com/lf0mEIT.png
Redigerad kommentar
+ 4