Inlägg: 1697139
Sv: A proposito de nada
dacke72: det kan vi också bli om vi värvar in en rutinerad målvakt och att grabbarna inte är helt dum i huvudet som dom har varit dom senare matcherna....likaså med er ni kommer kunna utmana om kvartsfinal.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
modomille: vi kan ta guld vi också om vi värvar hem silfverberg.. men ingen har sagt att det ska hända.
Jag tror modo är nöjd med målvakterna dom har!
Jag tror modo är nöjd med målvakterna dom har!