Inlägg: 1699696
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Chris11: Det är kasst med extraforward. Hade varit bättre för grabbarna att spela med J20 och träna hårt än att sitta och kolla på när A-laget spelar. Kan förstå att tränaren gärna vill ha en extraforward men det gynnar inte unga spelares utveckling.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
"– Jag såg den på reprisen och den gör mig riktigt jävla irriterad och förbannad. Han är ofta med i händelsernas centrum när det är fega tilltag som han tar till. Jag tycker att det är otroligt opolerat och odisciplinerat, sa Löven-tränaren Tommy Jonsson efter matchen igår."
Håller med TJ, Christian Berglund har alltid varit en renodlad mobbare och sadist. Han borde vara avstängd på livstid.
Håller med TJ, Christian Berglund har alltid varit en renodlad mobbare och sadist. Han borde vara avstängd på livstid.
+ 1