Inlägg: 1700863
Sv: A proposito de nada
BRYNÄS4EVER NR1: Lungt i stormen säger Huras inte värre än en träningsmatch grabbar... Vänta bara till spelsystem sitter det har tomten lovat Foppa 😂😂😂😂
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jesse: När jag ser Modo spela försvarsspel får jag enorma flashbacks från Brynäs värsta perioder förra säsongen.
Nu har jag slängt in 1000 spänn på att Huras får sparken först av alla SHL-tränare. Jag ser ingenting som talar för att han ska lyckas sätta ett försvarsspel när han redan haft två månader på sig.
Nu har jag slängt in 1000 spänn på att Huras får sparken först av alla SHL-tränare. Jag ser ingenting som talar för att han ska lyckas sätta ett försvarsspel när han redan haft två månader på sig.
+ 1