Inlägg: 1700866
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: "Jesse: När jag ser Modo spela försvarsspel får jag enorma flashbacks från Brynäs värsta perioder förra säsongen."
- Brynäs var inte tillnärmelsevis så usla som Modo...
- Brynäs var inte tillnärmelsevis så usla som Modo...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Ja, om det fortsätter så här så är frågan hur länge deras ledning vågar vänta, innan nån annan tränare plockas in?
Synd att du inte satsade din tusing innan seriestart, då hade du nog fått betydligt bättre odds än idag... :-)
Idag skulle dom dessutom haft ett matchstraff på Heshka för en ful tackling mot huvudet, och 5 min i BP. Lär nog bli en avstängning där, snacka om att isf lägga lök på laxen i en redan pressad situation för laget.
Synd att du inte satsade din tusing innan seriestart, då hade du nog fått betydligt bättre odds än idag... :-)
Idag skulle dom dessutom haft ett matchstraff på Heshka för en ful tackling mot huvudet, och 5 min i BP. Lär nog bli en avstängning där, snacka om att isf lägga lök på laxen i en redan pressad situation för laget.
+ 1
Nu har jag slängt in 1000 spänn på att Huras får sparken först av alla SHL-tränare. Jag ser ingenting som talar för att han ska lyckas sätta ett försvarsspel när han redan haft två månader på sig.