Inlägg: 1704604
Svarskommentarer
Sv: NU FYLLER VI GAVLERINKEN
Modano00: Bjud med en kompis eller ovän så blir det fullsatt.
Vi måste visa resten av hockey Sverige att vi inte bara hörs och syns
när det vankas SM GULD (sista matchen mot SAIK 2012)
Vi har en stämpel på oss att vi är SHLs sämsta och tråkigaste hemmapublik.
Det är dags att ändra på det NUUuuu.
Vi måste visa resten av hockey Sverige att vi inte bara hörs och syns
när det vankas SM GULD (sista matchen mot SAIK 2012)
Vi har en stämpel på oss att vi är SHLs sämsta och tråkigaste hemmapublik.
Det är dags att ändra på det NUUuuu.
+ 6
Sv: NU FYLLER VI GAVLERINKEN
Modano00: Imorron lär det bli fullsatt! Brynäs är ett topplag, det är lördag och gävleborna vill visa sitt stöd för föreningen.
Och väl där vill jag att vi uppför oss och välkomnar
Micke Sundlöv och Ove Molin hem.
2 personer som betytt mycket för vårat lag.