Inlägg: 1712408
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Ser ut att bli över 5000 idag! Några sektioner är nästan helt fulla, och även i skybaren är det mer folk än vad det brukar vara :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Skrubben: Man får ju tvingas vara nöjd varje gång vi kommer över 5 000 numer, lite sorgligt. Är ju ändå löning och allt. Men jag antar och hoppas att Skellefteåmatchen drar mer på fredag.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Skrubben:
Jag befarade att det skulle bli väldigt lite folk i kväll,
eftersom matchen krockar med Zlatans "återkomst"
till Malmö.
Men det vore ju bra om det åtminstone blev över 5000
på en vardagsmatch, för en gångs skull.
Vi hade ju färre åskådare i senaste matchen hemma mot HV
än vad Modo hade i går mot Djurgården. De har tampats
i botten hela säsongen och vi i toppen. Ändå har det inte gett
något större utslag i publiksiffrorna för oss.
Tidigare sa ju många att: bara vi blir ett topplag så blir
publiksiffrorna högre. Men det har ju inte visat sig stämma
så bra hittills.
Jag befarade att det skulle bli väldigt lite folk i kväll,
eftersom matchen krockar med Zlatans "återkomst"
till Malmö.
Men det vore ju bra om det åtminstone blev över 5000
på en vardagsmatch, för en gångs skull.
Vi hade ju färre åskådare i senaste matchen hemma mot HV
än vad Modo hade i går mot Djurgården. De har tampats
i botten hela säsongen och vi i toppen. Ändå har det inte gett
något större utslag i publiksiffrorna för oss.
Tidigare sa ju många att: bara vi blir ett topplag så blir
publiksiffrorna högre. Men det har ju inte visat sig stämma
så bra hittills.
+ 3