Inlägg: 1712414
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Skrubben: Man får ju tvingas vara nöjd varje gång vi kommer över 5 000 numer, lite sorgligt. Är ju ändå löning och allt. Men jag antar och hoppas att Skellefteåmatchen drar mer på fredag.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Steenm: "Man får ju tvingas vara nöjd varje gång vi kommer över 5 000 numer, lite sorgligt".
Tittar man historisk sett är väl ett snitt på 5500 snarare normalt. Givetvis hade man ett snitt på drygt 6500 några år på 00-talet, men då var ju den stora anledningen den upprustade arenan.
Tittar man historisk sett är väl ett snitt på 5500 snarare normalt. Givetvis hade man ett snitt på drygt 6500 några år på 00-talet, men då var ju den stora anledningen den upprustade arenan.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Steenm: ja matchen mot Skellefteå lär det bli rint 6000. Bra nog fullt i skybar + de bästa sektionerna blir snart fulla! :) räkna med 5000 idag och förhoppningsvis 6500 mot Skellefteå!