Inlägg: 1712488
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
honken21: Ändå lite småslarv ett par gånger som hade kunnat kosta, sånt måste vi minimera i sista.
Överlag ändå en bra insats så här långt. Bra rörelse och vi spelar sällan fast oss, var väl bara direkt efter deras TO som dom lyfte sig en aning och fick lite tryck på oss.
Måste återigen berömma Lindblom, vår nästa NHL-export (tyvärr...)
Var det Ryno som köpte korv innan tvåan? :-)
Överlag ändå en bra insats så här långt. Bra rörelse och vi spelar sällan fast oss, var väl bara direkt efter deras TO som dom lyfte sig en aning och fick lite tryck på oss.
Måste återigen berömma Lindblom, vår nästa NHL-export (tyvärr...)
Var det Ryno som köpte korv innan tvåan? :-)
+ 3
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Färjestad har ju inte imponerat men den där 2+2 kan bli kostsam. Hoppas starkbaum spikar igen och sen att vi inte backar hem. Vi är mycket bättre än färjestad så länge vi åker skridskor.
Brynäs match helt klart, bättre både i första och andra. Oturligt med Blomqvist, hoppas det inte ska kosta för mycket.
Porseland/Carlsson är kanske inte det defensivt starkaste backparet. Tur Wallin är klappkass.