Inlägg: 1712492
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Grym insats av laget idag. Tycker Fbk blir lite av en mumsbit faktiskt.
Nygren är en jävla epa-raggare och domarna försökte väl sätta nåt slags rekord i missade trippings.
Älska Brynäs.
Nygren är en jävla epa-raggare och domarna försökte väl sätta nåt slags rekord i missade trippings.
Älska Brynäs.
+ 10
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Bra BP boys! Har bara blivit bättre och bättre genom säsongen.
+ 1
Överlag ändå en bra insats så här långt. Bra rörelse och vi spelar sällan fast oss, var väl bara direkt efter deras TO som dom lyfte sig en aning och fick lite tryck på oss.
Måste återigen berömma Lindblom, vår nästa NHL-export (tyvärr...)
Var det Ryno som köpte korv innan tvåan? :-)