Inlägg: 1718531
Sv: A proposito de nada
Clarence: Jag tar fan hellre en plats i ingenmansland än ut mot Saik i kvarten med 4-0. Det blir ju bara pinsamt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Kan till viss del instämma, för det börjar bli urbota tjatigt varje år åka i en kvart mot antingen Skellefteå eller Färjestad... Dock måste jag erkänna mig lite dåligt påläst nu när vi har 14-lagsserie. Vilka i tabellen hamnar i "ingenmansland" i år?