Inlägg: 1718536
Sv: A proposito de nada
munkas: Kan till viss del instämma, för det börjar bli urbota tjatigt varje år åka i en kvart mot antingen Skellefteå eller Färjestad... Dock måste jag erkänna mig lite dåligt påläst nu när vi har 14-lagsserie. Vilka i tabellen hamnar i "ingenmansland" i år?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Undras hur det går för Bengtzén med backjobbet? Förstår det kniviga, knepiga läget men det enda konkreta det skrivs om hittills är Gundersons ev återkomst - en annan säsong...
+ 1