Inlägg: 1718548
Sv: A proposito de nada
Chris11: Tänker man oxå på att Ersson fick nästan 20 min sist match och gjorde det bra trots allt så blir det ingen panikvärvning. Bz sparar nog pengarna till att försöka signa Salmela till nästa säsong.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: ja isåfall är det bättre, för då kan vi ha både Gunderson och Salmela i laget. Då får det bli en mellansäsong i år igen...
+ 1