Inlägg: 1718553
Sv: A proposito de nada
mk: ja isåfall är det bättre, för då kan vi ha både Gunderson och Salmela i laget. Då får det bli en mellansäsong i år igen...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: "ja isåfall är det bättre, för då kan vi ha både Gunderson och Salmela i laget. Då får det bli en mellansäsong i år igen..."
För egen del tror jag inte Salmela är kvar nästa säsong. Rädd för att det kan visa sig ovisst om han spelar mer ens denna med skadan i åtanke.
Gunderson? Inte så givet han väljer Brynäs men skulle så bli får vi nog kanske vänta i alla fall ett par år till.
Mellansäsong ja. Som vanligt. Såg ju för ett par månader sen ut att kunna bli en högsäsong, men det är det ju inte mycket som pekar på nu.
För egen del tror jag inte Salmela är kvar nästa säsong. Rädd för att det kan visa sig ovisst om han spelar mer ens denna med skadan i åtanke.
Gunderson? Inte så givet han väljer Brynäs men skulle så bli får vi nog kanske vänta i alla fall ett par år till.
Mellansäsong ja. Som vanligt. Såg ju för ett par månader sen ut att kunna bli en högsäsong, men det är det ju inte mycket som pekar på nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Domarna och situationsrummet var höga idag med
detta blev bortdömt
twitter.com/moritzdaniel/status/685230668935200769 100gånger snällare än SAIK's 2-0 igår
Denna var inte från idag men rätt kul endå att detta blev mål med tanke på vad Brynäs har fått bortdömt under säsongen
twitter.com/moritzdaniel/status/668156419917631489
detta blev bortdömt
twitter.com/moritzdaniel/status/685230668935200769 100gånger snällare än SAIK's 2-0 igår
Denna var inte från idag men rätt kul endå att detta blev mål med tanke på vad Brynäs har fått bortdömt under säsongen
twitter.com/moritzdaniel/status/668156419917631489
+ 1