Inlägg: 1724945
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
mk:
Målen Modo fick godkända igår är väl inte de mest upprörande exemplen, kanske är det inte ens så att Brynäs skulle va så mer felbedömda än andra lag. Men faktum kvarstår... det som blir godkänt ena matchen blir bortdömt nästa. och ingen fattar vad bedömningarna grundar sig på!
Målen Modo fick godkända igår är väl inte de mest upprörande exemplen, kanske är det inte ens så att Brynäs skulle va så mer felbedömda än andra lag. Men faktum kvarstår... det som blir godkänt ena matchen blir bortdömt nästa. och ingen fattar vad bedömningarna grundar sig på!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
mk: Har inga problem med att man godkänner Modos båda skräpmål. Det som är för jävligt är att man inte godkänner likadana mål som Brynäs gjort tidigare.
Det spelar ingen roll hur många granskningar man gör i hur många vinklingar som helst. Det blir ändå en bedömningsfråga. Videogranskningarna tar död på sporten.
Det spelar ingen roll hur många granskningar man gör i hur många vinklingar som helst. Det blir ändå en bedömningsfråga. Videogranskningarna tar död på sporten.
+ 3
I sak vet jag också att Brynäs har fått ett flertal mål bortdömda. Men det har diskuterats förut att man ska släppa på kampmål.
Modos andra mål ser konstigt ut med en gång.
Men Felix hade aldrig räddat det målet ändå iom att pucken gick över benskyddet.
Sen det tredje så syns det rydligt att Skröder har sin klubba under handsken och skyver in allt i mål.
Så jag kan faktiskt inte vara så upprörd över att det blev mål. Det man kan vara förbannad över är att det tog nästan hela säsongen innan man fattade det. Vi har blivit så bortdömda tidigare.
Men skönt med tre poäng!!