Inlägg: 1724947
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5915}: Absolut. Det jag vände mig emot, var alla högljuda inlägg igår om att man kan göra mål på ett felaktigt sätt.
Nä. Det ska granskas endast om det inte går att se om pucken är inne. Eller spelare som uppenbart stör målvakten. Är däremot spelaren knuffad dit så upphör granskningen.
Nä. Det ska granskas endast om det inte går att se om pucken är inne. Eller spelare som uppenbart stör målvakten. Är däremot spelaren knuffad dit så upphör granskningen.
Det spelar ingen roll hur många granskningar man gör i hur många vinklingar som helst. Det blir ändå en bedömningsfråga. Videogranskningarna tar död på sporten.