Inlägg: 1729742
Sv: A proposito de nada
Huge: du besiktar din buss den går igenom prickfritt,du blir en glad busschaufför å allt är bra,men efter några dagar så åker du på en flygande besiktning å man upptäcker fel på bussen,körförbud!Du skulle nog som chaufför kolla bussen själv......hör du hur du låter!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
faceoff: Visst sitter du inne på en del källor i Brynäs. Vill du bjussa på något nytt? 😎