Inlägg: 1734164
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
SnowKing: Har spelat hockey själv..Jag har aldrig sett någon komma supertaggad till sommarträningen 😉😉 men förstår vad du menar😊
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
bifhjärta:
Har spelat både fotboll o hockey... efter avslutad karriär saknade jag t.o.m. de frusna grusplanerna när abstinensen var som värst! ;-)
Har spelat både fotboll o hockey... efter avslutad karriär saknade jag t.o.m. de frusna grusplanerna när abstinensen var som värst! ;-)
+ 1