Inlägg: 1735562
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäsgubbe: Pressen på båda lagen är nog lika, förlust och godnatt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Vi har tydligen sämst fans efter Modo i SHL, däribland sämre än Karlskrona som jag aldrig hört sjunga en ramsa. Enligt denna artikel har även Modo 200-300 pers mer på ståplats än oss i snitt.
Kan säga att den siffran om något är tvärtom.
Kan säga att den siffran om något är tvärtom.
+ 1