Inlägg: 1739544
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11:" Pratade med Bengtzén nyss och han sa: "Alldeles snart smäller det""
Han kanske börjar bli less på dig, han får ju inte en lugn stund...
Han kanske börjar bli less på dig, han får ju inte en lugn stund...
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Tror du inte att besked kring Ollas, Alcén och Brödrosten kommer först? Brukar man inte först tala om vilka man ska ha kvar, innan nyförvärven presenteras?
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Vet inte om Smootie eller Rautio han kallar "smällare". På tal om det så hade väl Pecka sagt nåt i stil med att det skulle komma en "smäll". Så det får visa sig om det är en örfil eller nåt annat.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Han kanske bara var förbannad på något eller någon? :-)
+ 10
Smotherman eller Rautio?