Inlägg: 1739549
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Vet inte om Smootie eller Rautio han kallar "smällare". På tal om det så hade väl Pecka sagt nåt i stil med att det skulle komma en "smäll". Så det får visa sig om det är en örfil eller nåt annat.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Pecka kanske är asförbannad på Bz för att han signat Rautio utan att höra med honom. Så var det nog...
Behöver vi tyngd så är den här killen ledig.
Behöver vi tyngd så är den här killen ledig.
+ 1