Inlägg: 1740281
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Alla hockeyjournalister? Verkligen inte...Det finns de som vet vad de pratar om, och det finns andra som inte vet lika mycket. Sen vilka man väljer att uppskatta är upp till var och en...
Tröttsamt? Ja det är jävligt tröttsamt att det negativa får ta mest plats mest hela tiden. Det går att fokusera på det som är bra, sånt ger ringar på vattnet. Ta till exempel Brynäs satsning med Unicef. Fantastiskt fint arbete. Den ende som gått ut och verkligen tyckt till positivt om detta är Niklas Wikegård. Lokalmedia valde att vinkla det annorlunda.
Visst, Brynäs som förening har en del att jobba på, men man gör också en hel del som är bra. Men det kommer alltid i skymundan.
Tröttsamt? Ja det är jävligt tröttsamt att det negativa får ta mest plats mest hela tiden. Det går att fokusera på det som är bra, sånt ger ringar på vattnet. Ta till exempel Brynäs satsning med Unicef. Fantastiskt fint arbete. Den ende som gått ut och verkligen tyckt till positivt om detta är Niklas Wikegård. Lokalmedia valde att vinkla det annorlunda.
Visst, Brynäs som förening har en del att jobba på, men man gör också en hel del som är bra. Men det kommer alltid i skymundan.
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Svårt att se skandalen med att man bedömt Bertil som bättre än Nörstebö och därför valt att satsa på honom. Med eller utan skador. Hyckleri?
"Jo precis, du tycker den är bra för den är kritisk mot Brynäs..."
För att det är ett kritiskt blogginlägg mot Brynäs? Hade det varit ett kritiskt inlägg mot Brynäs som jag inte höll med om så hade jag väl inte hållt med? Eller tror du att jag tycker att allt som är kritiskt mot Brynäs är bra? Jag förstår inte riktigt vad det har med saken att göra eller varför man ens ska diskutera det. Det är otroligt tröttsamt.
"Han har ingen som helst insyn i frågan, det är inte så att Bulan eller Bz har delgett honom sina tankar så han spekulerar bara hejvilt.."
Med den logiken kan vi låta alla hockeyjournalister lägga ner bara.