Inlägg: 1740284
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Men ingen har väl direkt insyn i föreningen? Då måste man ju i princip jobba med laget. Och då kan man inte vara journalist samtidigt.
Men du tror fortfarande att jag är kritisk bara för att vara kritisk? Det är ju väldigt skumt. Jag kan inte stå för andra negativa röster och vad dom tycker, det är inte heller mitt problem. Så jag förstår inte varför jag ska diskutera det ens. Jag tycker också vissa kan vara överdrivet negativa.
Men du tror fortfarande att jag är kritisk bara för att vara kritisk? Det är ju väldigt skumt. Jag kan inte stå för andra negativa röster och vad dom tycker, det är inte heller mitt problem. Så jag förstår inte varför jag ska diskutera det ens. Jag tycker också vissa kan vara överdrivet negativa.
+ 1
Tröttsamt? Ja det är jävligt tröttsamt att det negativa får ta mest plats mest hela tiden. Det går att fokusera på det som är bra, sånt ger ringar på vattnet. Ta till exempel Brynäs satsning med Unicef. Fantastiskt fint arbete. Den ende som gått ut och verkligen tyckt till positivt om detta är Niklas Wikegård. Lokalmedia valde att vinkla det annorlunda.
Visst, Brynäs som förening har en del att jobba på, men man gör också en hel del som är bra. Men det kommer alltid i skymundan.