Inlägg: 1740516
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rumpelstiltskin: Ojojoj...
En modoit dribblar som siste man på egen blå och Leksand avgör på friläget som uppstår. Historien upprepar sig, nästan identiskt med när Molin avgjorde i öppen kasse -99.
Grattis Leksand, vilken prestation!!!
Undrar om Mattias-74 är glad nu?
😀
En modoit dribblar som siste man på egen blå och Leksand avgör på friläget som uppstår. Historien upprepar sig, nästan identiskt med när Molin avgjorde i öppen kasse -99.
Grattis Leksand, vilken prestation!!!
Undrar om Mattias-74 är glad nu?
😀
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rumpelstiltskin: Helt sjukt. Leksand har knappt en spelare som skulle platsa i Modo men ändå lyckas inte Modo vinna. Kollektiv kollaps.
+ 3