Inlägg: 1740522
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rumpelstiltskin: Helt sjukt. Leksand har knappt en spelare som skulle platsa i Modo men ändå lyckas inte Modo vinna. Kollektiv kollaps.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Peja:
Ja det är helt otroligt... som det mestadels sett ut skall ju Modo göra 5-0 varje match! Men, det kommer ju in en del nerver också!
Ja det är helt otroligt... som det mestadels sett ut skall ju Modo göra 5-0 varje match! Men, det kommer ju in en del nerver också!