Inlägg: 1741887
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Vad är det isf för ironiskt med det?
Om kunniga och insatta ansvariga som Pecka och BZ nu presenterar Jocke E istf Rautio så hade det väl förmodligen berott på att man ansett den lösningen vara den bästa utifrån de förutsättningar och den helhetsbild man arbetar.
Men nu valde man Rautio, och då måste man väl förmodligen ha bedömt det som att HAN är den bästa lösningen utifrån förutsättningarna.
Om det sen visar sig vara rätt eller fel, är ju omöjligt att sia om.
Ja, om man nu inte heter Powerfade eller BRYNÄS4EVER förstås, dom vet ju alltid på förhand vilket beslut som är det rätta....
Om kunniga och insatta ansvariga som Pecka och BZ nu presenterar Jocke E istf Rautio så hade det väl förmodligen berott på att man ansett den lösningen vara den bästa utifrån de förutsättningar och den helhetsbild man arbetar.
Men nu valde man Rautio, och då måste man väl förmodligen ha bedömt det som att HAN är den bästa lösningen utifrån förutsättningarna.
Om det sen visar sig vara rätt eller fel, är ju omöjligt att sia om.
Ja, om man nu inte heter Powerfade eller BRYNÄS4EVER förstås, dom vet ju alltid på förhand vilket beslut som är det rätta....
Brynäs kan liksom inte göra fel. Jag tror banne mig att de skulle stötta ett beslut om att skrota oken på tröjorna med.