Inlägg: 1743173
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jag tycker att Scott är förjävla bra men tycker samtidigt att han ibland hyllas lite för mycket för så jävla bra är han inte! Man kan ju inte påstå att han klev fram när Rödin blev skadad bl.a.!
+ 8
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Aha, så han smög med de sju matcherna mot Lyxfällan med... Ja han var väl tvungen hahahahahahahaah
+ 3
Men att säga att Filppula är bättre är bara löjligt.
Rättar dig lite då kvalet mot ett uselt allsvenskt motstånd inte räknas.
Filppula poängsnitt: 0.53
Scott poängsnitt: 0.78