Inlägg: 1743176
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Aha, så han smög med de sju matcherna mot Lyxfällan med... Ja han var väl tvungen hahahahahahahaah
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Filppula skulle ha gjort mer poäng i grundserien. Kommer ihåg iallafall 5 jätte chanser Djuse och Thomas har fått av han men dom missade praktiskt taget öppet mål. Vill inte jämföra Scott och Filppula. Men kan säga att Filppula är bättre än vad poäng skörden har visat.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Westerholm gör det bra i landslaget. Mycket speltid i PP där han var med och skapade en del. Han var också inne på slutet av matchen när Sverige jagade kvittering 👍
+ 1