Inlägg: 1746805
Sv: Tack för allt Ollas!
{7225}: Exakt, skön lirare som spelar alltid spelar med hjärta, men å andra sidan har vi fått en ännu bättre spelare med samma egenskaper, GRANIS!:)
Svarskommentarer
Sv: Tack för allt Ollas!
Honken: Känns lite vemodigt ändå. Det är ju trots allt en gammal guldhjälte som lämnar. Jag förstår dock varför han lämnar - han vill nog ha mer lön än vad BZ är beredd att ge honom. Med senaste säsongen i åtanke så är det nog korrekt beslut ändå.
+ 2