Inlägg: 1746808
Sv: Tack för allt Ollas!
Honken: Känns lite vemodigt ändå. Det är ju trots allt en gammal guldhjälte som lämnar. Jag förstår dock varför han lämnar - han vill nog ha mer lön än vad BZ är beredd att ge honom. Med senaste säsongen i åtanke så är det nog korrekt beslut ändå.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Tack för allt Ollas!
dAVydov: Man kan bara tacka för det som varit och önska honom lycka till. Ja, utom mot Brynäs förstås 😉
+ 10