Inlägg: 1753690
Sv: A proposito de nada
honken21: Simon Hjalmarsson kommer vara en av seriens allra bästa spelare. Du vill inte ha honom i Brynäs?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi ska ha in en spetsforward i förstakedjan. Oavsett vem det blir så kommer det vara en av seriens allra bästa spelare.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: honken21 verkar klamra sig fast vid det gamla tänket. Klapp klapp spel och två passningar för mycket. Typ... Hjalmarsson skulle passa bra i dagens trupp.. Helt klart..
+ 1