Inlägg: 1753692
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: honken21 verkar klamra sig fast vid det gamla tänket. Klapp klapp spel och två passningar för mycket. Typ... Hjalmarsson skulle passa bra i dagens trupp.. Helt klart..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{6984}: Jag klagar inte om vi får Hjalmarsson och Bengtzén kan säkert inte välja och vraka. Men är rädd att han inte blir den poängspelare vi behöver. 13 poäng i KHL senast. Och när han spelade i SHL, som klippet visar, blev han till stor del serverad av lagkamraterna. Men han är en väldigt komplett spelare så visst skulle han tillföra massor.
+ 1