Inlägg: 1756529
Sv: A proposito de nada
{363}: smärtsam livesändning, nervösa och dåligt pålästa. Missar Fälth som ett av nyförvärven. Men ändå - initiativet är kanon.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21: Jag hade inte gjort det bättre själv så jag är nöjd.:-)
Tycker i ärlighetens namn att det är lite trist att när det väl görs något så letar folk mest fel. Visst hade det kunnat göras bättre, men då kanske vi hade fått vara beredda på att betala, och det är nog inte jag.
Tycker i ärlighetens namn att det är lite trist att när det väl görs något så letar folk mest fel. Visst hade det kunnat göras bättre, men då kanske vi hade fått vara beredda på att betala, och det är nog inte jag.
+ 2