Video - TSN
Inlägg: 1756871
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har tänk lite på hur Bulan kommer ställa upp laget och dess femmor.. för det första tror jag att han kommer köra på 8 backar, alltså fyra backpar. Till en början i varje fall. Sen tror jag likt många andra att han kommer sära på tvillingarna och köra Patte som center i en av dom två ledande kedjorna. Däremot tror jag han kommer fortsätta köra med dom som gick bra ihop ifjol. Typ Blomman - Enter, Pudas - Zanetti och Sunken - Kilas. Såhär skulle jag ställa upp laget:
Sandström (Rautio)
Gunderson - Bertilsson
Pudas - Zanetti
Fälth - Carlsson
Kilström - Sundqvist
Clark - Granström - Zaborsky
Johnson - Pa.Westerholm - Lindblom
Paille - Jensen - Thorell
Enterfeldt - Blomqvist - Po.Westerholm/Mannberg/Alcén
PP1:
Gunderson
Clark
Johnson
Granström
Zaborsky
PP2:
Fälth
Pudas
Jensen
Pa.Westerholm
Lindblom
Sandström (Rautio)
Gunderson - Bertilsson
Pudas - Zanetti
Fälth - Carlsson
Kilström - Sundqvist
Clark - Granström - Zaborsky
Johnson - Pa.Westerholm - Lindblom
Paille - Jensen - Thorell
Enterfeldt - Blomqvist - Po.Westerholm/Mannberg/Alcén
PP1:
Gunderson
Clark
Johnson
Granström
Zaborsky
PP2:
Fälth
Pudas
Jensen
Pa.Westerholm
Lindblom
+ 2
Edit: Hittade!