Inlägg: 1756874
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag tror faktiskt att han kommer köra såhär:
Clark-Granström-Zaborsky
Lindblom-Jensen-Johnson
Westerholm-Westerholm-Thorell
Paille-Blomqvist-Enterfeldt
Min känsla är att bulan kommer att fortsätta spela tvillingarna tillsammans och komplettera med en spelare som Thorell.
Om jag själv skulle ställa upp en uppställning som jag tror är bäst så skulle jag göra precis som du. Patte tillsammans med Johnson och Lindblom skulle kunna bli dundersuccé. Man ska ha i åtanke att han lyckades skrapa ihop 35 poäng tillsammans med spelare som Mannberg, Brodecki och brorsan Ponthus. Får han då spela med ligans skyttekung och ligans bästa junior så tror jag han kommer explodera och landa på över 40 poäng.
Sjukt jävla spännande att se hur de kommer ställa upp, för detta är ett mysterium. Finns så många olika kombinationer som skulle passa :) Nu längtar vi till internmatchen om mindre än två veckor!
Clark-Granström-Zaborsky
Lindblom-Jensen-Johnson
Westerholm-Westerholm-Thorell
Paille-Blomqvist-Enterfeldt
Min känsla är att bulan kommer att fortsätta spela tvillingarna tillsammans och komplettera med en spelare som Thorell.
Om jag själv skulle ställa upp en uppställning som jag tror är bäst så skulle jag göra precis som du. Patte tillsammans med Johnson och Lindblom skulle kunna bli dundersuccé. Man ska ha i åtanke att han lyckades skrapa ihop 35 poäng tillsammans med spelare som Mannberg, Brodecki och brorsan Ponthus. Får han då spela med ligans skyttekung och ligans bästa junior så tror jag han kommer explodera och landa på över 40 poäng.
Sjukt jävla spännande att se hur de kommer ställa upp, för detta är ett mysterium. Finns så många olika kombinationer som skulle passa :) Nu längtar vi till internmatchen om mindre än två veckor!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Tror du att man verkligen kommer köra med 4 backpar? Jag tänker att en spelare som Gunderson måste absolut spela 25 minuter per match. Då blir det väldigt lite istid att sprida ut på övriga 7 backar. Inte optimalt om du frågar mig.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: du skulle med andra ord ställa upp laget precis som du tror att Bulan skulle.
Sandström (Rautio)
Gunderson - Bertilsson
Pudas - Zanetti
Fälth - Carlsson
Kilström - Sundqvist
Clark - Granström - Zaborsky
Johnson - Pa.Westerholm - Lindblom
Paille - Jensen - Thorell
Enterfeldt - Blomqvist - Po.Westerholm/Mannberg/Alcén
PP1:
Gunderson
Clark
Johnson
Granström
Zaborsky
PP2:
Fälth
Pudas
Jensen
Pa.Westerholm
Lindblom