Inlägg: 1757334
Sv: A proposito de nada
Bara att hoppa över golfinläggen, det är roligare att se målarfärg torka än att se på golf. Att fortsätta titta när den torkat är roligare än att läsa om golf här.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Fan, det hade jag aldrig kunnat tro: att vissa gillar golf och andra är mindre intresserade.
Jaja, man lär sig alltid nåt härinne....
Jaja, man lär sig alltid nåt härinne....
+ 4