Inlägg: 1757338
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Fast det handlade väl om kommentatorn?
Kan man inte diskutera sånt, utan det måste vara hockeyrelaterat?
Då blir livet lätt torftigt.
Jag som inte är hockeykunnig, utan bara en tyckare är inte ett dugg intresserad om hur vissa vill ha laget. Det lämnar jag till Bulan.
Men är man snarstucken så är man.
Kan man inte diskutera sånt, utan det måste vara hockeyrelaterat?
Då blir livet lätt torftigt.
Jag som inte är hockeykunnig, utan bara en tyckare är inte ett dugg intresserad om hur vissa vill ha laget. Det lämnar jag till Bulan.
Men är man snarstucken så är man.
Jaja, man lär sig alltid nåt härinne....