Inlägg: 1757433
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alltså jag får ruskigt bra vibbar av Clark. Även Zab. Och den linan kommer bli grym att följa.
Även fast ja inte vill ha Johnson å granis i samma kedja så kanske de blir bra. Man ska väl ärligt erkänna att ja jobbar i skogen och inte är hockey coach av en anledning..
Sålänge inte Johnson å granis är i samma pp så. Men de tror ja inte.
PP1 borde bli:
Zab-PaW-Clark
Johnson-Gunderson
(Gundy vill ju ha och klarar av blålinjen själv vad ja minns)
Även fast ja inte vill ha Johnson å granis i samma kedja så kanske de blir bra. Man ska väl ärligt erkänna att ja jobbar i skogen och inte är hockey coach av en anledning..
Sålänge inte Johnson å granis är i samma pp så. Men de tror ja inte.
PP1 borde bli:
Zab-PaW-Clark
Johnson-Gunderson
(Gundy vill ju ha och klarar av blålinjen själv vad ja minns)
+ 4