Inlägg: 1758392
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
honken21: Du kan sluta undra. Jag såg inte matchen. Jag gifte mig istället :-)
Som jag skrev, du kan ha helt rätt. Det är inte min poäng. Min poäng är att du har en åsikt och inget annat. Det är jävligt kontraproduktivt i en diskussion om man använder sig av din teknik, att anse och tycka saker och leverera den som att det är en odiskutabel sanning.
Som jag skrev, du kan ha helt rätt. Det är inte min poäng. Min poäng är att du har en åsikt och inget annat. Det är jävligt kontraproduktivt i en diskussion om man använder sig av din teknik, att anse och tycka saker och leverera den som att det är en odiskutabel sanning.
Jag börjar undra - såg vi samma match?