Inlägg: 1758398
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
Zappaholic: Grattis👍👍
Och välkommen in i fångenskapen😜😜
Har varit gift i 16 år nu.
Faan vad tiden går😀😀
Men nöjd med min fångvaktare, om nån undrar😀😀
Och välkommen in i fångenskapen😜😜
Har varit gift i 16 år nu.
Faan vad tiden går😀😀
Men nöjd med min fångvaktare, om nån undrar😀😀
Sv: Försäsongen 16/17
Zappaholic: Grattis ;-)
Finns en gräns mellan vad som är en subjektiv tolkning och vad som är tillräckligt uppenbart för allmänheten (dvs en sanning).
Finns en gräns mellan vad som är en subjektiv tolkning och vad som är tillräckligt uppenbart för allmänheten (dvs en sanning).
Som jag skrev, du kan ha helt rätt. Det är inte min poäng. Min poäng är att du har en åsikt och inget annat. Det är jävligt kontraproduktivt i en diskussion om man använder sig av din teknik, att anse och tycka saker och leverera den som att det är en odiskutabel sanning.