Inlägg: 1763814
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: självklart måste det börja där. Men jag antar att dom har olika koller på spelare? Har man ryggproblem så att man är nersatt 30%, då märks det överallt, gymmet, isen, soffan, osv. Någon borde ha reagerat.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag tror, utan att ha nå mer insyn i organisationen än nån annan, att man har blivit så jävla rädd för skador att man inte vill se dom.
Då går det för långt istället. Man ser dom helt enkelt inte. Är ju samma med fälth. Det är något som måste ändras.
Då går det för långt istället. Man ser dom helt enkelt inte. Är ju samma med fälth. Det är något som måste ändras.
+ 3