Inlägg: 1763816
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Det förklarar varför han sett medioker ut hittills iaf. Ändå skapligt med tanke på att han går på 70% i matcherna. Det ska bli roligt att se honom i full kapacitet när den diffusa ryggskadan fått en korrekt diagnos och behandling. Team cykelreparatörer got this! Han kommer vara som ny om 16-18 månader!
+ 9
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Ja här går Brynäs och skaffar en stor trupp så att vissa spelare får sitta på läktaren varje match men samtidigt har vi en halvskadad Zaborsky som lirar matcher med en ryggskada. Dåligt gjort gjort måste jag säga.
+ 5
Då går det för långt istället. Man ser dom helt enkelt inte. Är ju samma med fälth. Det är något som måste ändras.