Inlägg: 1763817
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Ja här går Brynäs och skaffar en stor trupp så att vissa spelare får sitta på läktaren varje match men samtidigt har vi en halvskadad Zaborsky som lirar matcher med en ryggskada. Dåligt gjort gjort måste jag säga.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Helt otänkbart att coacherna spelat honom om de känt till skadan. Z har gjort en egen bedömning.
+ 1