Inlägg: 1763897
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: mycket möjligt. Får hoppas att det är någon lättare ryggskada som spökar bara. Vi vill ju verkligen ha Zabbo på isen och inte i sjukstugan
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: rätt säker på att det är en lättare ryggskada, har haft dom flesta ryggåkommor man kan ha - och när han har tränat i rött igår säger det mig att det inte är någon större fara. Hade det varit något värre så hade han inte kunna åkt skridskor 3 dagar efter.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Sitter just nu bredvid coach Tortorella i hotellbaren -
kanske ska tipsa honom om att Leksand eller Djurgården behöver hjälp... :-)
kanske ska tipsa honom om att Leksand eller Djurgården behöver hjälp... :-)
+ 5