Inlägg: 1763903
Sv: A proposito de nada
Chris11: rätt säker på att det är en lättare ryggskada, har haft dom flesta ryggåkommor man kan ha - och när han har tränat i rött igår säger det mig att det inte är någon större fara. Hade det varit något värre så hade han inte kunna åkt skridskor 3 dagar efter.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bra start för Rödin:)
bloggar.expressen.se/nordstrom/2016/09/rodin-avgjorde-for-canucks/
bloggar.expressen.se/nordstrom/2016/09/rodin-avgjorde-for-canucks/
+ 8