Inlägg: 1763933
Sv: A proposito de nada
bifhjärta: riktigt tråkigt. Men har vi tur så är Zaborsky tillbaka redan på lördag och Fälth och Jensen tillbaka nästa vecka. Men sån tur lär vi väl aldrig ha?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kedjorna ikväll:
Enterfeldt-Granström-Johnson
Clark-Westerholm-Paille
Lindblom-Westerholm-Thorell
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Varför inte köra:
Clark-Granström-Paille
Lindblom-Westerholm-Johnson
Thorell-Enterfeldt-Westerholm
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Då får vi istället två förstakedjor och två fjärdekedjor istället för en förstakedja och två andrakedjor...
Enterfeldt-Granström-Johnson
Clark-Westerholm-Paille
Lindblom-Westerholm-Thorell
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Varför inte köra:
Clark-Granström-Paille
Lindblom-Westerholm-Johnson
Thorell-Enterfeldt-Westerholm
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Då får vi istället två förstakedjor och två fjärdekedjor istället för en förstakedja och två andrakedjor...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chris11: Bra med en stor trupp så attvi inte behöver gå på kort manskap.
+ 4