Inlägg: 1763942
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11:
Fattar inte heller hur Bulan tänker kring dagens kedjor... Stort frågetecken att sätta Pontus som center när vi har Enterfeldt och Thorell som är centrar. Såhär tycker jag vore det slagkraftigaste laget ikväll:
Sandström
Gunderson Bertilsson
Johnson Granström Paille
Pudas Zanetti
Clark Enterfeldt Lindblom
Carlsson Sundqvist
Po.Westerholm Pa.Westerholm Thorell
Ersson
Mannberg Blomqvist Alcén
Ölund
Clark ihop med Lindblom kan bli en hitt.
Paille - Granis - Nicky var grymma på försäsongen och gillade att lira ihop.
Tvillingarna känner varandra och kan spela ihop med Gurra som kan ta teken.
Fjärde intakt.
Fattar inte heller hur Bulan tänker kring dagens kedjor... Stort frågetecken att sätta Pontus som center när vi har Enterfeldt och Thorell som är centrar. Såhär tycker jag vore det slagkraftigaste laget ikväll:
Sandström
Gunderson Bertilsson
Johnson Granström Paille
Pudas Zanetti
Clark Enterfeldt Lindblom
Carlsson Sundqvist
Po.Westerholm Pa.Westerholm Thorell
Ersson
Mannberg Blomqvist Alcén
Ölund
Clark ihop med Lindblom kan bli en hitt.
Paille - Granis - Nicky var grymma på försäsongen och gillade att lira ihop.
Tvillingarna känner varandra och kan spela ihop med Gurra som kan ta teken.
Fjärde intakt.
Enterfeldt-Granström-Johnson
Clark-Westerholm-Paille
Lindblom-Westerholm-Thorell
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Varför inte köra:
Clark-Granström-Paille
Lindblom-Westerholm-Johnson
Thorell-Enterfeldt-Westerholm
Alcen-Blomqvist-Mannberg
Då får vi istället två förstakedjor och två fjärdekedjor istället för en förstakedja och två andrakedjor...