Inlägg: 1764641
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
pjåtor: Kan bli så att Linköping blir lite försiktiga och rädda om poängen....
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
{7877}: ser inte ut som om granis kedja trivs ihop... vill fortfarnade se dessa då jag tror vi skulle få ut mera!
Pow - Jensen - Lindblom
Paille - Granström - Johnson
Clark - Paw - Zaborksy
Thorell - Blomqvist - Alcén
Sen.
Är det inte bättre att spela Kinnvall istället för Sunken?? Han har ju fan inte ett rätt längre. Varje gång han är inne sitter jag och bara väntar på att han ska bli utvisad.. Blir så jävla less på han!!
Pow - Jensen - Lindblom
Paille - Granström - Johnson
Clark - Paw - Zaborksy
Thorell - Blomqvist - Alcén
Sen.
Är det inte bättre att spela Kinnvall istället för Sunken?? Han har ju fan inte ett rätt längre. Varje gång han är inne sitter jag och bara väntar på att han ska bli utvisad.. Blir så jävla less på han!!
+ 2